Pięć sztuczek, aby rozwinąć swoje samochody z Ameryki
Jak sprowadzić auto z USA DeSotos dla modelu 1961 przez 12 miesięcy były budowane w tej samej fabryce co Chryslery i duże Dodges, a ich numery identyfikacyjne pojazdów zostały przeplatane numerami VIN innych samochodów. Jednym z nich był zupełnie nowy projekt oparty głównie na identycznym motywie, który powstał w 1962 roku w produkcji Plymouth i Dodges. Godny uwagi był jego nadmiernie wydajny silnik V-6 zaprojektowany przez Francesco de Virgilio, który dołączył do Lancii w 1939 roku, a później stał się z pewnością jednym z najbliższych współpracowników Vittorio Jano. Druga generacja Toyoty Cressida została wypuszczona na rynek w 1982 roku. Solidnie wykonana, była napędzana sześciocylindrowym silnikiem SOHC o sprowadzenie samochodu z usa pojemności 2,8 litra i mocy 116 KM, co było imponujące jak na ówczesne rodzinne sedany. Tytuł DeSoto był nadal używany za granicą, a ciężarówki DeSoto są nadal produkowane w Turcji, chociaż firma nie ma już powiązań z DaimlerChryslerem ani nie używa żadnych komponentów Chryslera. Jednak we wczesnych latach 80-tych przybyli ponownie, aby rozpocząć ekscytującą nową erę wysokiej wydajności, która mimo wszystko jest silna, dzięki ogromnemu postępowi technicznemu, ponieważ „złoty wiek” lat 1964-70. Z pewnością wiele nowoczesnych pojazdów mięśniowych przewyższa swoich szanowanych przodków z lat 60., ale jest bardziej oszczędnych w benzynie, zanieczyszczających środowisko znacznie mniej i jest znacznie lepszych pod względem obsługi i bezpieczeństwa. A ponieważ do tej pory są poza zmiażdżoną ścieżką, wiele z tych gigantów zostało odnalezionych dopiero niedawno.
Import aut z Ameryki Obecnie spadło do kilku tysięcy, ofiara zarówno zanieczyszczeń przemysłowych, które nękają go od ponad wieku, jak i potrzeby nowego mostu, który będzie funkcjonował jako jedno hiperłącze między Kanadą a USA. Motoryzacja zostanie jednak ujawniona do wody morskiej i prawdopodobnie masz podstawowy samochód, nie możesz potrzebować wody morskiej do kontaktu z samochodem, ponieważ może powodować rdzewienie. Lexus wyprodukował ich 500 w ciągu dwóch lat, po czym po zakończeniu produkcji nie było zamiennika, ponieważ Lexus czuł, że motoryzacja nie wymaga obserwacji. Jego SO to 1130 3064, co oznacza, że został zbudowany 30 listopada (ostatni dzień produkcji DeSoto) i może być 3064. nadwoziem DeSoto. Całkowita produkcja Newportów i Custom 880 w roku manekinowym 1962 przekroczyła 100 000 sztuk, satysfakcjonująco blisko sprzedaży pełnowymiarowych serii Mercury. Ale tylko 3034 DeSotos zostało skonstruowanych dla manekina przez 12 miesięcy.
Import samochodów z Ameryki